Na panelu „Muzika kao superzačin u predstavama, marketingu, kampanjama“ na Kontakt konferenciji, raspravljalo se o važnosti i uticaju muzike u različitim kreativnim i komercijalnim projektima. Muzika se ističe kao ključni element koji može duboko obogatiti emotivni doživljaj u predstavama, pojačati brendiranje kroz marketinške kampanje, i poslati moćne poruke kroz društvene i reklamne kampanje. Učesnici panela su delili svoja iskustva i uvide o uspešnoj i manje uspešnoj integraciji muzike, nudeći dragocene lekcije za efikasno korišćenje muzike kao alata u različitim kontekstima.

Ana Krstajić je podelila svoj put odluke da se bavi muzikom iza kulisa, ističući važnost fleksibilnosti i otvorenosti za različite projekte kao ključne za njen uspeh. „Ono što bih volela da zadržim jeste obavljanje različitih informacija, kroz filmove, TV, pozorište, video zapise i koncertnu muziku, „on-demand“ reprodukcije, tako da volim da radim i shvatam da je taj rad nešto što me brzo pozicionira.“ Ona naglašava „Važno je biti odgovoran, otvoren i ne znati šta će vam se dogoditi u budućnosti.“.

Vladan Rajović je podvukao razlike između kreativnih procesa u muzici i pozorištu, naglasivši jedinstvene izazove sa kojima se suočava kada se muzika koristi u pozorišnim predstavama. On objašnjava da muzičari često imaju dugotrajan i složen kreativni proces, dok se u pozorištu projekti realizuju brže i sa manje vremena za pripremu. Rajović ističe da je kreativni proces u pozorištu sličan načinu na koji su se pravili albumi u prošlosti, gde su bendovi zbog čestog nastupanja imali ograničeno vreme za studijski rad i probe. Ovo iskustvo mu je bilo veoma zanimljivo, posebno aspekt brzog razvoja projekta od početka do premijere, i kako se sve dobro spojilo u finalnom izvođenju, što je drugačije iskustvo u poređenju sa muzičkim koncertima gde se izvođenje „uleže“ nakon više nastupa.

#Kontakt24 izveštaj sa panela: Stanje regionalne saradnje i internacionalne promocije
VODEĆI LJUDI MUZIČKE INDUSTRIJE STIGLI U BEOGRAD NA 8. KONTAKT KONFERENCIJU, SHOWCASE I FESTIVAL NAJVEĆE IZDANJE KONTAKTA DO SADA

Podeli sa prijateljima